مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 18:282019-08-19سياسي

تجمیع واحدهای پراکنده اداری مجلس در ساختمان جدید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی امروز (دوشنبه 28 مرداد) در مراسم افتتاح ساختمان شهید آیت الله شیخ فضل الله نوری (ساختمان اداری و کمیسیون های مجلس شورای اسلامی) ضمن تبریک عید سعید غدیر، - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بخش های اداری مجلس در 30 نقطه پراکنده است که این وضعیت به لحاظ هزینه ای و حفاظتی، مشکلاتی را ایجاد می کرد، اما اکنون با اجرای طرح جدید همه آن ها در یک مکان مستقر می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی امروز (دوشنبه 28 مرداد) در مراسم افتتاح ساختمان شهید آیت الله شیخ فضل الله نوری (ساختمان اداری و کمیسیون های مجلس شورای اسلامی) ضمن تبریک عید سعید غدیر، اظهار داشت: عید سعید غدیر، عیدالله اکبر نام دارد و در نُصوص اسلامی عید غدیر را هم وزن شب قدر دانسته اند.

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تلاش اعضای هیات رییسه سه دوره اخیر مجلس که پشتیبان احداث ساختمان جدید اداری و کمیسیون های مجلس بوده اند، بیان کرد: یکی از مشکلات کار پارلمان، پراکندگی بخش های مختلف قوه مقننه بود.

به عنوان نمونه، مرکز پژوهش های مجلس که مستمراً باید در دسترس نمایندگان مجلس باشد و پشتوانه فکری قوه مقننه است با مجلس فاصله دارد و در دسترس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمیع واحدهای پراکنده اداری مجلس در ساختمان جدید

تجمیع واحدهای پراکنده اداری مجلس در ساختمان جدید