مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 15:382019-08-19بين الملل

اعتراف عمر البشیر به دریافت رشوه از بن سلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عمر البشیر رییس جمهور عزل شده سودان امروز (دوشنبه) در اولین جلسه دادگاه خود به اتهام کسب مال حرام ، - رییس جمهور معزول سودان در اولین جلسه دادگاه خود اعتراف کرد که مبلغ 90 میلیون دلار از محمد بن سلمان دریافت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عمر البشیر رییس جمهور عزل شده سودان امروز (دوشنبه) در اولین جلسه دادگاه خود به اتهام کسب مال حرام ، فساد و دریافت هدایای خارج از قانون در میان تدابیر شدید امنیتی حاضر شد.

به نوشته خبرگزاری روسیا الیوم، او در دفتر بازپرسی به دریافت مبالغ کلان از امارات و عربستان اعتراف کرد، اما مدعی شد که همه آن ها صرف امور خیریه شده است.

سرلشگر احمد علی بازپرس این پرونده که اعترافات عمر البشیر را در دادگاه و در مقابل خبرنگاران قرائت می کرد گفت که او اعتراف کرده است که خلیفه بن زاید حاکم امارات یک میلیون دلار در درون پاکت به او داده، اما او یادش نمی آید که کجا و چگونه آن را هزینه کرده است یا به چه کسی داده است.

عمر البشیر همچنین مدعی شد که مبالغ دریافتی بعنوان هدیه را صرف امور خیریه کرده است، اما هیچ سندی دال بر این موضوع یا جدول هزینه ها در دست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف عمر البشیر به دریافت رشوه از بن سلمان

اعتراف عمر البشیر به دریافت رشوه از بن سلمان