مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 14:132019-08-19سياسي

صدور 800 هزار نسخه الکترونیکی تا کنون / رسیدگی الکترونیکی به اسناد 250 بیمارستان


از زمان آغاز طرح نسخه نویسی الکترونیک تاکنون نزدیک به 800 هزار نسخه به صورت الکترونیکی برای بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت از طرف موسسات طرف قرارداد صادر شده و توانسته ایم در 250 بیمارستان رسیدگی الکترونیکی به اسناد را اجرا کنیم.

- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: از زمان آغاز طرح نسخه نویسی الکترونیک تاکنون نزدیک به 800 هزار نسخه به صورت الکترونیکی برای بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت از طرف موسسات طرف قرارداد صادر شده و توانسته ایم در 250 بیمارستان رسیدگی الکترونیکی به اسناد را اجرا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طاهر موهبتی در نشست خبری که در حاشیه نشست هماهنگی و ارزیابی راهبردها و روش های اثربخش در خدمت الکترونیک سلامت استان گلستان برگزار شد، افزود: یکی از برنامه های سازمان بیمه سلامت این است که تا پایان امسال تعداد بیمارستان هایی که اسناد بستری در آنها به صورت الکترونیکی رسیدگی می شود به 605 بیمارستان برسد.

وی درباره اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع الکترونیکی نیز بیان کرد: تعامل سازمان های بیمه گر می تواند در اجرای نظام اراجاع الکترونیکی و پزشکی خانواده به عنوان یکی از تکالیف برنامه های توسعه کشور بسیار موثر باشد.

قدر مسلم حضور سازمان نظام پزشکی، انجمن های علمی پزشکی و پزشکان در این مسیر تاثیر زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 800 هزار نسخه الکترونیکی تا کنون / رسیدگی الکترونیکی به اسناد 250 بیمارستان

صدور 800 هزار نسخه الکترونیکی تا کنون / رسیدگی الکترونیکی به اسناد 250 بیمارستان