مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 13:532019-08-19اقتصادي

شناسایی 300 پرونده با تراکنش بانکی بالای پنج میلیارد تومان در هرمزگان


مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان گفت: 300 پرونده فعال اقتصادی با تراکنش بانکی بالای پنج میلیارد تومانی در هرمزگان شناسایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاکر رضا مریدی در نشستی خبری اظهار کرد: 300 پرونده فعال اقتصادی با تراکنش بانکی بالای 5 میلیارد تومانی در هرمزگان شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه این پرونده ها در حال بررسی هستند؛ اما هر تراکنش بانکی منجر به اخذ مالیات نمی شود، افزود: ماده 169 مکرر قانون مالیات های مستقیم در جهت شفافیت فعالیت های اقتصادی اجرا می شود و هدفش مچ گیری نیست و در چارچوب قانون از مؤدیان مالیات مطالبه می شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در سال 97 میزان 119 درصد از درآمدهای استان محقق شده است، خاطرنشان کرد: 85 درصد از این میزان توسط امور مالیاتی و 15 درصد آن توسط سایر ادارات و سازمان ها در استان وصول شده است.

مریدی از استرداد 320 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به صادرکنندگان در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: اداره کل امور مالیاتی هرمزگان در این بخش حائز رتبه برتر در سطح کشور شد.

وی میزان توزیع مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری ها و دهیاری ها را در سال 96 به میزان 356 میلیارد تومان و سال گذشته 557 میلیارد تومان با رشد 56 درصدی اعلام کرد و افزود: در 4 ماهه نخست سال گذشته 149 میلیارد تومان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 300 پرونده با تراکنش بانکی بالای پنج میلیارد تومان در هرمزگان

شناسایی 300 پرونده با تراکنش بانکی بالای پنج میلیارد تومان در هرمزگان