مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 13:532019-08-19سياسي

توسعه سامانه های ثابت دوربین های نظارتی و پلاک خوان ها در جاده های کشور


رییس پلیس راه کشور با اشاره به اینکه استفاده از دوربین های دستی کنترل سرعت دیگر در جاده های کشور جوابگو نیست، گفت: سامانه های ثابت و دوربین های نظارتی و نیز پلاک خوان ها باید در جاده ها توسعه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید تیمور حسینی در ششمین قرارگاه کاهش تصادفات برون شهری پلیس همدان با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس استان، گفت: با آینده نگری، تدبیر و نیز استفاده از همه توان و ظرفیتی که در اختیار داریم باید شرایط را برای آینده بهتر هموار کنیم.

وی افزود: در حوزه پلیس راه باید با برنامه ریزی دقیق، منسجم و هوشمندانه ماموریت های خود را اجرایی کنیم و تا زمانی که به نقطه مثبت و رضایت بخش نرسیدیم با قدرت به سوی هدف مان حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیشتر حوادث جاده ای به دلیل خطاهای انسانی و بی توجهی رانندگان صورت می گیرد، گفت: باید با آموزش های جامع و مفید فرهنگ رانندگی مدرن و صحیح را به رانندگان بیاموزیم تا شاهد کاهش حوادث جاده ای در کشور باشیم.

رییس پلیس راه کشور با اشاره به اهمیت دست افزارها در کنترل جاده ای، گفت: استفاده از دست افزارها علاوه بر تسهیل در ماموریت های کارکنان موجب کاهش خطرات احتمالی حوادث در جاده ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سامانه های ثابت دوربین های نظارتی و پلاک خوان ها در جاده های کشور

توسعه سامانه های ثابت دوربین های نظارتی و پلاک خوان ها در جاده های کشور