مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 13:382019-08-19فرهنگي

روند تربیت بازیگران طنز کُند شده است


کارگردان سریال «آچمز» درباره این که چرا روند تربیت بازیگران طنز در تلویزیون کمرنگ شده است، اظهار کرد: از دهه 70 با ساخت آیتم های طنز هنرمندانی تربیت شدند و هنرمندانی چون عطاران و مدیری آغاز به فعالیت کردند، - کارگردان سریال آچمز درباره این که چرا روند تربیت بازیگران طنز در تلویزیون کمرنگ شده است، اظهار کرد: از دهه 70 با ساخت آیتم های طنز هنرمندانی تربیت شدند و هنرمندانی چون عطاران و مدیری آغاز به فعالیت کردند، اما این روند ادامه پیدا نکرد و تربیت و تجربه در حوزه طنز کم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خوشبخت کارگردان سریال آچمز درباره تکرار برخی کلیشه ها در این سریال گفت: فرمول هایی همیشه کار می کند و فرمول جابه جایی و سوءتفاهم در کارهایی که طنز دارد، در کار ما هم جواب داد.

او درباره ساختار قصه آچمز اظهار کرد: سعید فرهادی که نویسنده خوبی است، قصه را از قبل نوشته و بنا بود سریال 60 قسمت باشد که به 32 قسمت تبدیل شد.

ما در دل کار تغییرات زیادی دادیم و موضوع درباره اداره دارایی و مالیات بود که به عنوان مثال مردم می خواستند رشوه بدهند و.

.

من دوباره ماجرای کمبود آب را به قصه برگرداندم و اداره سازمان توسعه منابع که اسم تخیلی دارد و چنین سازمانی وجود ندارد به قصه اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تربیت بازیگران طنز کُند شده است

روند تربیت بازیگران طنز کُند شده است