مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 10:382019-08-19اجتماعي

واکنش آستان قدس به خواسته آموزش و پرورش


سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی گفت: معاون محترم فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان مطالبه هایی را از آستان قدس رضوی مطرح می کنند و مشخص نیست اساس این مطالبات کدام توافقنامه و وعده است.

- به گزاش ایسنا و به نقل از آستان نیوز، حامد صادقی با اشاره به اینکه مشهد مقدس در طول سال میزبان زائران بسیار زیادی به خصوص دانش آموزان در قالب اردوهای اوقات فراغت است، اظهار کرد: همه ارگان های مختلف دراین موضوع، مثل آموزش و پرورش، در این فصل از سال وظیفه میزبانی دارند که الحمدالله این اردوها امسال هم مانند گذشته با شور و نشاط برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری به 45 هزار زائر زیارت اولی و محروم از سراسر کشور خدمت رسانی کردیم که از این تعداد 5 هزار نفر دانش آموز بودند که این عدد تا پایان تابستان به 12 هزار دانش آموز می‎رسد.

سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی ادامه داد: همچنین برای حمایت از دانش آموزان محروم در ابتدای سال تحصیلی جدید، 24 هزار بسته لوازم التحریر و وسایل ضروری مدرسه تقدیم دانش آموزان عزیز مناطق محروم می ‎شود.

وی در واکنش به اظهارات اخیر معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی درباره خدمات آستان قدس رضوی به دانش آموزان تصریح کرد: امیدواریم آموزش و پرورش بتواند برای دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آستان قدس به خواسته آموزش و پرورش

واکنش آستان قدس به خواسته آموزش و پرورش