مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 09:432019-08-19سياسي

جامعه نسبت به «فرزندان طلاق» سوگیری غلطی دارد


مدیر یکی از مراکز مشاوره استان قزوین گفت: در جامعه ما نسبت به فرزندان طلاق سوگیری غلطی وجود دارد و می گویند فرزندان طلاق در زندگی شان موفق نمی شوند و بزهکار هستند این در حالی است که بچه های طلاق موفقی نیز داریم.

- مهران برزگر، در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: در خصوص طلاق مسائل بسیاری مطرح شده است اما باید توجه داشت که بعد از طلاق علاوه بر فرد، اطرافیان به ویژه فرزندان درگیر آسیب های مختلفی می شوند، علاوه بر آثار روانی شدیدی که طلاق بر روحیه فرد می گذارد، افرادی که دارای فرزند هستند در سطوح مختلف آسیب می بینند.

وی افزود: طلاق همواره آسیب و بحران نیست بلکه در برخی موارد طلاق ممکن است تسهیلگر باشد، در برخی خانواده ها ناسازگاری بین زن و شوهر بسیار بالاست و تعاملات مثبت در ارتباط بین آن ها به صورت مطلق وجود ندارد بنابراین در برخی موارد طلاق گزینه بهتری است و ادامه زندگی آسیب بیشتری در بردارد.

این مشاور بیان کرد: نباید همواره با دید منفی به طلاق نگاه کرد موارد استثنایی وجود دارد، گاهی لازم است عمل جراحی سخت و دردناکی برای سلامتی اتفاق بیفتد اما همیشه طلاق بهترین راه نیست.

وی تأکید کرد: امروزه آمار طلاق افزایش پیدا کرده است، به طوری که در برخی شهرها از هر پنج ازدواج یک ازدواج به طلاق منجر می شود و در برخی از هر سه ازدواج یک مورد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه نسبت به «فرزندان طلاق» سوگیری غلطی دارد

جامعه نسبت به «فرزندان طلاق» سوگیری غلطی دارد