مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 09:082019-08-19سياسي

محسنی اژه ای: تا حدودی دین اسلام احیا شده است


علی رغم تلاش ها در قوه قضاییه، هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم که امیدواریم بتوانیم در راستای رسیدن به این نقطه به خوبی فعالیت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، امروز 28 مرداد، در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: با انقلاب اسلامی تا حدودی دین اسلام احیا شده است.

وی افزود: خدا را شکر می کنیم که به ما توفیق اقامه عدل را در حوزه قوه قضاییه داده است.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به معارفه رییس کل دادگستری بیان کرد: امیدواریم بتوانیم این مسئولیت را به دوش مدیری بگذاریم که بتواند مسئولیت خطیر قوه قضاییه را اجرا کند.

محسنی اژه ای بیان کرد: حجت الاسلام حمیدی حدود 21 سال در استان سیستان و بلوچستان خدمت کرده و این امر نشان از ایثار و ازخودگذشتگی ایشان دارد.

وی افزود: امیدواریم رییس جدید دادگستری بتواند حوزه قضایی استان را با مشورت با بزرگان و کمک فکری و عملی از علمای این خطه مدیریت کرده و بتواند آنچه شایسته این مردم و نظام است، به انجام برساند.

معاون اول قوه قضاییه در پایان گفت: علی رغم تلاش ها در قوه قضاییه، هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم که امیدواریم بتوانیم در راستای رسیدن به این نقطه به خوبی فعالیت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: تا حدودی دین اسلام احیا شده است

محسنی اژه ای: تا حدودی دین اسلام احیا شده است