مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 01:582019-08-18اقتصادي

لوازم التحریر واقعا چقدر گران شده؟


نایب رییس اتحادیه لوازم التحریر مشهد گفت: از ابتدای سال 98 شاهد تغییر چندانی در قیمت لوازم تحریر نبودیم اما کالاها مقداری افزایش قیمت داشته و نسبت به سال تحصیلی گذشته در همین زمان دو برابر شده است.

- مرتضی لعلیانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص افزایش قیمت لوازم التحریر در بازار، اظهار کرد: قیمت لوازم التحریر از ابتدای سال 98 دو برابر نشده اما از اوایل سال گذشته قیمت دو برابر و گاه در برخی اقلام بیشتر افزایش داشته است.

وی افزود: از ابتدای سال 98 شاهد تغییر چندانی نبودیم اما مقداری افزایش قیمت داشته و نسبت به سال تحصیلی گذشته همین زمان دو برابر شده است.

محصولات کاغذی نسبت به سال گذشته دو برابر یا شاید بیشتر افزایش قیمت داشته اند اما محصولات دیگر بین 60 تا 80 درصد گران شده و به سختی به دو برابر می رسد.

لعلیانی با بیان اینکه در زمینه لوازم التحریر و کاغذ هیچ زمانی قاچاق و احتکار وجود نداشته است، عنوان کرد: امکان قاچاق لوازم التحریر و کاغذ اصلا وجود ندارد.

به دلیل پایین بودن تعرفه واردات لوازم التحریر قاچاق آن صرف چندانی ندارد، کاغذ نیز از مبانی ورودی قانونی وارد می شود.

نایب رییس اتحادیه لوازم التحریر مشهد ادامه داد: اواخر سال 97 و اوایل سال 98، به این دلیل که قرار بود کاغذ از ارز 4200 تومانی به ارز نیمایی تغییر کند، بازار خود را نشان داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوازم التحریر واقعا چقدر گران شده؟

لوازم التحریر واقعا چقدر گران شده؟