مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 16:332019-08-18اقتصادي

98 درصد مصرف گاز بوشهر صنعتی است


مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر عنوان کرد: یکی از بزرگ ترین پروژه های شرکت ملی گاز ایران گازرسانی به جزیره شیف از بستر دریا با روش HDD (حفاری جهت دار افقی) است که برای اولین بار در ایران با متراژ یک هزار و 800 متر در ایران و در خاورمیانه انجام شد.

- عکس تزیینی است مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر عنوان کرد: یکی از بزرگ ترین پروژه های شرکت ملی گاز ایران گازرسانی به جزیره شیف از بستر دریا با روش HDD (حفاری جهت دار افقی) است که برای اولین بار در ایران با متراژ یک هزار و 800 متر در ایران و در خاورمیانه انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسلم رحمانی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر از 37 شهر استان، 36 شهر دارای گاز هستند، گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز روستایی به 96 درصد رسیده و 414 روستای استان دارای گاز هستند، همچنین 99 درصد خانوار شهری از نعمت گاز بهره مند هستند .

وی با اشاره به اجرای پروژه گازرسانی در سطح استان عنوان کرد: تا امروز میزان شبکه گذاری در سطح استان بوشهر 6 هزار و 480 کیلومتر بوده و بیش از 400 کیلومتر خط تغذیه و انتقال اجرا شده است، و همچنین 202 هزار انشعاب در سطح شهرها و روستاها اجرا کرده ایم و 195هزار مشترک در شهرها و روستاها از این نعمت استفاده می کنند به این معنی که مصرف کننده گاز هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 درصد مصرف گاز بوشهر صنعتی است

98 درصد مصرف گاز بوشهر صنعتی است