مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 16:282019-08-18اقتصادي

احداث فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام در آینده ی نزدیک


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: طرح احداث فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام از سوی شرکت ملی گاز ایران به شرکت مهندسی و توسعه گاز ابلاغ شده و قرار است در آینده نزدیک احداث شود و با راه اندازی این فازخوراک دریافتی پالایشگاه از 6.

- 8 به 10.

2 میلیون مترمکعب افزایش می یابد و تولید محصولات پنجگانه به میزان 50 درصد افزایش می یابد .

شهریار داری پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه در سال گذشته از 250 میلیارد ریال کالای مورد نیاز خریداری شد که از این میزان، حدود 60 درصد آن از تولیدات داخلی بوده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه مهم ترین اهداف عملیاتی پالایشگاه ایلام در سال جاری، تولید پایدار و ایمن با ظرفیت حداکثری و رعایت کیفیت محصولات است، گفت: این واحد صنعتی در راستای رونق تولید، علاوه بر برنامه های تولید پایدار با حداکثر ظرفیت، با توجه و نگاه ویژه به بهره جستن از محصولات شرکت های تولیدی داخل کشور،اثر مستقیم و بسزایی در رونق تولید برای تولید کنندگان داخلی رقم خواهد زد.

داری پور ادامه داد: پالایشگاه گاز ایلام در سال گذشته سال مطلوبی را در بخش های مختلف تولید، تعالی، انضباط مالی، سلامت اداری، پژوهش و غیره تجربه نموده به نحوی که در بخش تولید نسبت به دو سال قبل بیشترین پایداری و تحقق تولید را محقق ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام در آینده ی نزدیک

احداث فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام در آینده ی نزدیک