مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 14:282019-08-18اقتصادي

عرضه تلویزیون های ماهواره دار قاچاق / دامپینگ محصولات ال جی و سامسونگ در مرز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بابک ثقفی در یک نشست خبری با اشاره به افزایش قاچاق لوازم خانگی به کشور در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد حجم قاچاق تلویزیون اظهار داشت: - عضو هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری از عرضه تلویزیون های ماهواره دار در کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر محصولات ال جی و سامسونگ در مرز های ایران دمپ می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بابک ثقفی در یک نشست خبری با اشاره به افزایش قاچاق لوازم خانگی به کشور در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد حجم قاچاق تلویزیون اظهار داشت: در حال حاضر سهم قاچاق در بازار تلویزیون ایران حدود 200 هزار دستگاه است، ولی همین رقم کم توانسته بازار را متشنج کند.

وی ادامه داد: میزان مصرف تلویزیون در کشور به یک میلیون و 400 هزار دستگاه رسیده که بخشی از آن از طریق قاچاق تأمین می شود.

ثقفی افزود: در حال حاضر که قیمت ارز نیمایی و ارز بازار آزاد به یکدیگر نزدیک شده، جذابیت قاچاق لوازم خانگی بیش از سال های گذشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته حدود 60 درصد بازار لوازم خانگی به راحتی در اختیار شرکت های خارجی قرار داشت، گفت: این شرکت های خارجی در شرایط متأثر از تحریم ها به راحتی بازار کشورمان را رها کردند و به عرضه قطره چکانی لوازم خانگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه تلویزیون های ماهواره دار قاچاق / دامپینگ محصولات ال جی و سامسونگ در مرز

عرضه تلویزیون های ماهواره دار قاچاق / دامپینگ محصولات ال جی و سامسونگ در مرز