مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 10:582019-08-18اقتصادي

سهم 2 هزار 87 واحدی استان مرکزی از نوسازی بافت فرسوده


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: سهم استان از بازسازی و نوسازی بافت فرسوده شهری 2 هزار و 87 واحد مسکونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی زندیه وکیلی در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان مرکزی اظهارکرد: سهمیه استان مرکزی در امر توسعه مسکن در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران 12 هزار واحد است به شکلی که 6 هزار واحد در سال 98 و 6 هزار واحد در سال 99 کلنگ زنی شود و تا پایان سال 1400 نیز پروژه ها خاتمه یابد.

وی بیان کرد: از 6 هزار واحد در نظر گرفته شده برای سال 98، سه هزار واحد مربوط به شهر جدید امیرکبیر و 3 هزار واحد مربوط به شهر مهاجران است.

زندیه وکیلی با اشاره به ساخت 100 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده شهرهای کشور و سهم 2 هزار و 87 واحدی استان مرکزی از این حوزه که ویژه شهرهای دارای سکونتگاه غیررسمی و دارای بافت فرسوده است، گفت: با توجه به اینکه بیش از 50 درصد جمعیت شهرنشین استان مرکزی در اراک ساکن هستند باید سهمیه اراک از این 2 هزار و 87 واحد بیشتر باشد که بخشی از طریق خود مالک و بخشی از طریق مشارکت با راه وشهرسازی بهسازی و نوسازی شوند.

وی تصریح کرد: طی 25 سال اخیر افزایش محدوده در اراک صورت نگرفته است و حتی پروژه مسکن مهر نیز به صورت کامل در شهر مهاجران دیده شد و برای تامین مسکن نیز شهر جدید امیرکبیر احداث شد که حتی امروز که تمامی واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 2 هزار 87 واحدی استان مرکزی از نوسازی بافت فرسوده

سهم 2 هزار 87 واحدی استان مرکزی از نوسازی بافت فرسوده