مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 10:382019-08-18سياسي

خرازی: رفیق توقیف گریس1 پیروزی دیپلماتیک برای ایران و شکستی برای انگلستان بود


رییس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به رفع توقیف نفتکش گریس 1 (آدریان دریا) که حامل نفت ایران بود از سوی دولت جبل الطارق اظهار کرد: اتفاق اخیر یک پیروزی دیپلماتیک برای کشورمان و شکستی بود برای انگلستان که بدون هیچ توجیه قانونی دست به این راهزنی دریایی زده بود.

- خرازی: رفیق توقیف "گریس1 " پیروزی دیپلماتیک برای ایران و شکستی برای انگلستان بود رییس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به رفع توقیف نفتکش گریس 1 (آدریان دریا) که حامل نفت ایران بود از سوی دولت جبل الطارق اظهار کرد: اتفاق اخیر یک پیروزی دیپلماتیک برای کشورمان و شکستی بود برای انگلستان که بدون هیچ توجیه قانونی دست به این راهزنی دریایی زده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی صبح امروز در دومین همایش ملی روش های تحلیل اطلاعات در پاسخ به سوالی درباره ترک سیاست صبر استراتژیک از اردیبهشت ماه سال جاری و اتخاذ راهبرد مقاومت توسط کشورمان و استمرار این راهبرد اظهار کرد: حق را باید ستاند و حق به انسان هدیه داده نمی شود.

ما هم به عنوان ملتی که همواره مقاوم بوده ایم و در راستای تامین حقوق خود تلاش کرده و بهای زیادی را پرداخته ایم؛ بر همین مبنا از طریق مقاومت در برابر زورگویی های دشمنان می توانیم حق خود را بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرازی: رفیق توقیف گریس1 پیروزی دیپلماتیک برای ایران و شکستی برای انگلستان بود

خرازی: رفیق توقیف گریس1 پیروزی دیپلماتیک برای ایران و شکستی برای انگلستان بود