مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 10:332019-08-18سياسي

استفاده از تکنیک های تصویربرداری مغز در شناخت اعتیاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نوروزی، در آستانه برگزاری سیزدهمین کنگره دانش اعتیاد، گفت: در کنگره امسال یک سخنران مدعو از کشور استرالیا حضور دارد که در زمینه تصویربرداری مغز و جنبه های مختلف کارکرد های شناختی و نواقص آن در افراد مبتلا به اعتیاد، - دبیر بین الملل سیزدهمین کنگره دانش اعتیاد، استفاده از تکنیک های تصویربرداری مغز در پژوهش های اعتیاد را، یکی از موضوعات مورد بحث در کنگره امسال دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نوروزی، در آستانه برگزاری سیزدهمین کنگره دانش اعتیاد، گفت: در کنگره امسال یک سخنران مدعو از کشور استرالیا حضور دارد که در زمینه تصویربرداری مغز و جنبه های مختلف کارکرد های شناختی و نواقص آن در افراد مبتلا به اعتیاد، سخنرانی خواهد داشت.

وی افزود: استفاده از تکنیک های تصویربرداری مغز در شناسایی اعتیاد، یکی از مباحثی است که توسط مهمان استرالیایی در این کنگره مورد بحث قرار خواهد گرفت.

نوروزی ادامه داد: همچنین دو کارگاره با موضوعات استانداردسازی ارزیابی های بالینی، شناختی و تصویربرداری مغزی در حوزه اعتیاد و ضرورت توجه به تفاوت های جنسیتی در مطالعات اعتیاد به منظور پیشرفت نظریه ها و پژوهش های علوم اعصاب ، توسط این مهمان خارجی کنگره برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تکنیک های تصویربرداری مغز در شناخت اعتیاد

استفاده از تکنیک های تصویربرداری مغز در شناخت اعتیاد