مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 09:482019-08-18پزشكي

رمزگشایی مغز به منظور کمک به بیماران مبتلا به بیماری های روانی


پژوهشگران دانشکده پزشکی دانشگاه مینه سوتا (University of Minnesota Medical School) آمریکا در مطالعه اخیرشان دریافته اند فعالیت مغز در سطح شبکه می تواند انواع خاصی از بیماری های روانی را شناسایی کند.

- پژوهشگران "دانشکده پزشکی دانشگاه مینه سوتا"(University of Minnesota Medical School) آمریکا در مطالعه اخیرشان دریافته اند فعالیت مغز در سطح شبکه می تواند انواع خاصی از بیماری های روانی را شناسایی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساینس دیلی، در آمریکا تقریبا از هر پنج فرد بالغ، یک نفر به بیماری های روانی مبتلا است.

بیماری های روانی شدید باعث می شود که مغز در مواجهه با حالات شناختی پرتلاش مانند متمرکز کردن توجه در طولانی مدت سبب ایجاد تمایز بین دو چیز که جداسازی آنها دشوار است و پاسخ سریع به اطلاعاتی که سریع اتفاق می افتد، می شود.

یافته های این مطالعه که در مجله Journal of Neural Engineering منتشر شد، نشان می دهد پژوهشگران می توانند توانایی بیماران در مدیریت علائم بیماری روانی را بهبود بخشند.

تحقیقات قبلی نشان داد که اعمال تحریک الکتریکی در زمان مناسب، به مغز بیمار مبتلا به یک بیماری روانی شدید کمک می کند تا بتواند کارهای دشوار را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی مغز به منظور کمک به بیماران مبتلا به بیماری های روانی

رمزگشایی مغز به منظور کمک به بیماران مبتلا به بیماری های روانی