مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 07:382019-08-18فناوري

حذف خودکار پیام های توهین آمیز در توییتر


توییتر در حال تست و آزمایش قابلیت جدیدی است تا پیام های توهین آمیز به صورت خودکار شناسایی و حذف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توییتر که بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان محسوب می شود، به تازگی با انتشار گزارشی کوتاه که حاوی یک تصویر متحرک (GIF) است، اعلام کرده است که در حال تست و آزمایش قابلیت جدیدی است تا بدین وسیله پیام های توهین آمیز و خشونت بار به صورت خودکار شناسایی و حذف شوند.

گزارش های پیشین نشان می داد به نظر می رسد که شبکه اجتماعی توییتر دست خوش تغییرات جدیدی خواهد شد که به واسطه آن میزبان شفاف سازی بیشتری خواهد بود.

در طول یک سال اخیر، توییتر همچون بسیاری دیگر از شبکه های اجتماعی بر اساس گزارش وب سایت the verge، به نظر می رسد که قسمت اضافه ای تحت عنوان additional messages در قسمت پیام های دریافتی ظاهر خواهد شد که حاوی پیام های ارسال شده توسط کاربران ناشناس با کلمات توهین آمیز خواهد بود.

این قسمت به صورت کاملا خصوصی برای کاربران توییتر نمایش داده خواهد شد و سایر دنبال کنندگان و فالوورهای توییتری قادر نخواهند بود پیام های توهین آمیز دوستان و سایر کاربران را مشاهده کنند.

به گفته توییتر، قابلیت مذکور در صورت موفقیت در مراحل آزمایشی، در نسخه اصلی اپلیکیشن و وب توییتر نیز ارائه خواهد شد تا در دسترس کاربران این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف خودکار پیام های توهین آمیز در توییتر

حذف خودکار پیام های توهین آمیز در توییتر