مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 23:032019-08-17بين الملل

راه مواجهه با دزد جدید «گریس» چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، عبدالله گنجی در سرمقاله روزنامه جوان نوشت: توقیف کشتی نفتی ایران توسط انگلیس امری بی سابقه بود که موجب تعجب همه کارشناسان حقوق و روابط بین الملل شد.

- ممکن است مصلحت اندیشان و توسعه گرایان غرب محور بگویند نباید اروپا را با خود درگیر کنیم که در پاسخ باید گفت عایدات ما از برجام اروپایی چیست که در این صورت از دست خواهیم داد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، عبدالله گنجی در سرمقاله روزنامه جوان نوشت: توقیف کشتی نفتی ایران توسط انگلیس امری بی سابقه بود که موجب تعجب همه کارشناسان حقوق و روابط بین الملل شد.

اصولاً سابقه ندارد اتحادیه اروپا در راستای تحریم های خود اقدام فیزیکی- عملی بنماید؛ بنابراین کار انگلستان یک سناریوی امریکایی بود، اما انگلیس کم کم احساس کرد این اقدام فاقد آورده برای این کشور است.

از اول روایت توقف کشتی ایران به دو مسیر ختم می شد؛ اول رفتن کشتی به سوریه و، چون سوریه تحریم است موجب توقف کشتی شده است، اما اظهارنظر دومی نیز از سوی مقامات اسپانیا جبل الطارق عنوان شد که این اقدام به درخواست امریکا صورت گرفته است.

شرایط داخلی انگلیس خصوصاً جابه جایی نخست وزیر و وزیر خارجه نشان می داد که انگلیس در شرایطی نیست که بخواهد دردسر جدید برای خود ایجاد کند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه مواجهه با دزد جدید «گریس» چیست؟

راه مواجهه با دزد جدید «گریس» چیست؟