مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 17:082019-08-17اقتصادي

ایجاد 80 هزار شغل در روستاها از سال 97 تاکنون


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اظهار کرد: از زمان اجرای طرح اشتغال روستایی این صندوق 1450 میلیارد تومان تسهیلات به 25 هزار و 500 طرح اشتغال روستایی پرداخت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر نورالله زاده در نمایشگاه توانمندهای روستاییان و عشایر، گفت: این نمایشگاه چهارمین نمایشگاهی است که با شعار روستای ایرانی – کالای ایرانی در سال رونق تولید برگزار می شود.

در این نمایشگاه هر استان ایده ها و خلاقیت های خود را در جهت توسعه پایدار روستایی به نمایش گذاشته است و به معرفی بخشی از زندگی و فرهنگ اقوام و اقلیت های مختلف ایران می پردازد.

وی طرح اشتغال روستایی را موجب جلوگیری از مهاجرت روستاییان و حفظ ساکنین روستا دانست و گفت: با ایجاد اشتغال در روستاها علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان روستا زمینه کسب درآمد و تقویت اقتصاد خانوار فراهم می شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: از سال 1397 تاکنون 80 هزار شغل در روستاها ایجاد شده است لذا تداوم طرح اشتغال روستایی موجب کاهش نرخ بیکاری فارغ التحصیلان در محیط های روستایی می شود.

نورالله زاده تاکید کرد: تا پایان سال 1398 برای پرداخت 2000 میلیارد تومان تسهیلات در بخش اشتغال روستایی برنامه ریزی کرده ایم و تاکنون نزدیک به 400 میلیارد تومان طرح تصویب و 280 میلیارد تومان پرداخت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 80 هزار شغل در روستاها از سال 97 تاکنون

ایجاد 80 هزار شغل در روستاها از سال 97 تاکنون