مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 15:082019-08-17سياسي

سردار سلیمانی: شکست حصر پاوه نقطه انتقال فرهنگ مقاومت، ایثارگری و فداکاری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شکست حصر پاوه که در کرمانشاه برگزار شد، - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حادثه پاوه به وسعت جهان اسلام بود و شکست حصر پاوه نقطه انتقال فرهنگ مقاومت، ایثارگری و فداکاری محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شکست حصر پاوه که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی جهان اسلام بود و بارقه های امید را میان ملت های مسلمان برای خارج شدن از زیر یوغ و سلطه حکومت های وابسته که مانع پیشرفت آن ها بودند زنده کرد.

وی افزود: پیروزی انقلاب تحولی بزرگ در دنیا و در جهان اسلام است که باعث شده دنیای استکبار و آمریکا و رژیم صهیونیستی که منافع آن ها زیر سایه پیروزی انقلاب به خطر افتاده بود به میدان بیایند و از تمام امکانات خود برای متوقف کردن انقلاب بهره گیرند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نحوه برخورد غرب در قرون گذشته نشان می دهد همیشه دولت های غربی با روش های استعمارگرانه و سلطه جویانه و خصمانه با ملت های مسلمان برخورد کرده اند و از غرب و اروپایی ها چیزی جز مداخله و برخورد خصمانه، اشغال و چپاول در قبال کشور های مسلمان چیزی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: شکست حصر پاوه نقطه انتقال فرهنگ مقاومت، ایثارگری و فداکاری است

سردار سلیمانی: شکست حصر پاوه نقطه انتقال فرهنگ مقاومت، ایثارگری و فداکاری است