مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 14:182019-08-17پزشكي

جلو طغیان لمپی اسکین را گرفتیم/اغلب دامپزشکان به تب مالت مبتلا می شوند


آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در سال 96 در 72 کانون باعث تلف شدن 33 میلیون قطعه مرغ و در سال 97 در چهار کانون باعث تلف شدن 250 هزار قطعه مرغ در استان شد ولی امسال هیچ کانونی از این بیماری شناسایی نشده و هیچ تلفاتی در این مورد گزارش نشده است.

- مدیرکل دامپزشکی البرز گفت: آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در سال 96 در 72 کانون باعث تلف شدن 33 میلیون قطعه مرغ و در سال 97 در چهار کانون باعث تلف شدن 250 هزار قطعه مرغ در استان شد ولی امسال هیچ کانونی از این بیماری شناسایی نشده و هیچ تلفاتی در این مورد گزارش نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا توکلی در نشست مطبوعاتی امروز شنبه 26 مرداد، با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی در تامین دارو و واکسن مورد نیاز دام و طیور استان وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه تامین واکسن و داروی مورد نیاز جمعیت دام و طیور ارتباط مستقیمی با حفظ سلامت و ایمنی کشور دارد، حساسیت ویژه ای برای رفع نیاز این حوزه وجود دارد.

اثر تحریم ها بر تأمین دارو وی ادامه داد: با توجه به اعمال تحریم و ضرورت حمایت از تولید داخلی، سیاست به سمت تامین داروها و واکسن های دام و طیور از شرکت های داخلی سوق پیدا کرده و صرفا اقلامی که امکان تولید آنها در کشور وجود ندارد، از سایر کشورها خریداری و وارد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلو طغیان لمپی اسکین را گرفتیم/اغلب دامپزشکان به تب مالت مبتلا می شوند

جلو طغیان لمپی اسکین را گرفتیم/اغلب دامپزشکان به تب مالت مبتلا می شوند