مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 14:132019-08-17اقتصادي

شناسایی 1004 تارنمای قمار در سال جاری


رییس پلیس فتای ناجا از همکاری سه جانبه برای مسدودسازی درگاه های بانکی قماربازی خبر داد و گفت: از ابتدای سال 98 تاکنون شناسایی پیشدستانه 1004 فقره تارنمای قمار انجام گرفته که منجر به تشکیل 392 فقره پرونده قضایی با گردش مالی بیش از 96 میلیارد تومان و مسدود سازی .

- رییس پلیس فتای ناجا از همکاری سه جانبه برای مسدودسازی درگاه های بانکی قماربازی خبر داد و گفت: از ابتدای سال 98 تاکنون شناسایی پیشدستانه 1004 فقره تارنمای قمار انجام گرفته که منجر به تشکیل 392 فقره پرونده قضایی با گردش مالی بیش از 96 میلیارد تومان و مسدود سازی بیش از 9 میلیارد تومان شده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار وحید مجید با اشاره به اینکه حسب دستور مقام قضایی با متخلفان و سودجویان در فضای مجازی برخورد می شود، گفت: سایت های شرط بندی در هیچ درگاهی به صورت مستقیم فعالیت ندارند،اما این سایت ها با استفاده از ترفندهایی از درگاه بانکی سایت های دیگر به صورت موقت و در بازه های زمانی متفاوت استفاده می کنند که این مسئله با همکاری شرکت شاپرک و دادستانی برای از بین رفتن درگاه های بدون هویت در حال پیگیری است.

در حال حاضر پلیس فتا با هماهنگی شرکت شاپرک و دستور مقام قضایی با راه اندازی کارگروه مصادیق مجرمانه نسبت به مسدودسازی این درگاه ها اقدام می کند و مبالغ آنها نیز به منظور تعیین تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1004 تارنمای قمار در سال جاری

شناسایی 1004 تارنمای قمار در سال جاری