مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 13:532019-08-17سياسي

توجه به یادگاران دفاع مقدس ترویج عملی فرهنگ ایثار و شهادت است


مدیرکل بنیاد شهید گیلان توجه به یادگاران دفاع مقدس را ترویج عملی فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران مبانی شکل گیری فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله پاکاری در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی که در سالن شهدای نیروی انتظامی استان در رشت برگزار شد، یاد و خاطره 170 آزاده شهید و متوفی گیلان را گرامی داشت و اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، روز جانباز، روز شهدا و سالروز ورود آزادگان به کشور جایگاه خاصی در تقویم انقلاب اسلامی دارد و از ایام الله محسوب می شود.

وی عزت و اقتدار و امنیت و آرامش حاکم بر کشور و نظام را نشات گرفته از همین ایام الله دانست و افزود: بی تردید یوم الله 26 مرداد بر اساس مبانی اسلامی و ارزش های انقلابی شکل گرفته و لذا امروز نیازمند بازخوانی دوران مقاومت و ایستادگی هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی به آسانی خلق نشده است، خاطرنشان کرد: آزادگان سرافراز بعد از هشت سال دفاع مقدس دشمن را به اسارت خودشان درآوردند و در کمال شانیت و افتخار پا به خاک کشور گذاشتند.

پاکاری ادامه داد: دشمن بعثی پایبند به هیچ یک از اصول و مقررات نظامی بین المللی نبود و از همه امکانات و ابزارهای غیر انسانی علیه آزادگان استفاده می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به یادگاران دفاع مقدس ترویج عملی فرهنگ ایثار و شهادت است

توجه به یادگاران دفاع مقدس ترویج عملی فرهنگ ایثار و شهادت است