مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 13:232019-08-17اقتصادي

5 هزار تن شکر در استان مرکزی توزیع شد


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری گفت: 5 هزار تن شکر در استان مرکزی توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود نعمتی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی بیان کرد: در این جلسه بحث توزیع شکر مورد بحث قرار گرفت که براساس آن 10 هزار تن شکر به استان اختصاص یافته است که تاکنون 5 هزار تن وارد شده و در حال توزیع است و از این میزان 3 هزار تن بین اصناف و تولیدکنندگان و 2 هزار برای خانوارها توزیع شده است و از طریق فروشگاه ها در حال عرضه هستند.

وی با بیان اینکه بازار از شکر اشباع است و حتی طبق اعلام مراکز توزیع، شکر موجود هم خریدار بالایی ندارد، افزود: توصیه می شود عرضه شکر به صورت بسته بندی انجام گیرد.

نعمتی با اشاره به برگزاری نمایشگاه پاییزه تصریح کرد: در این جلسه مصوب شد، اتاق اصناف با همکاری شرکت نمایشگاه ها و اتحادیه های مربوطه خاصه پوشاک، کفش، تغذیه و لوازم التحریر این نمایشگاه را برگزار کند و اقلام با 10 تا 15 درصد کمتر از قیمت بازار عرضه شود و سازمان صمت نیز نظارت عالیه داشته باشد تا نمایشگاه در شهریور ماه برگزار شود.

وی به قیمت مرغ اشاره کرد و گفت: در ستاد تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلوگرم مرغ 12 هزار و 900 تومان مصوب شد که امروز تعدادی از مرغداران برای عرضه مرغ با این قیمت مقاومت کردند و این عرضه انجام نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار تن شکر در استان مرکزی توزیع شد

5 هزار تن شکر در استان مرکزی توزیع شد