مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 11:532019-08-17سياسي

فرهنگ مقاومت شکست حصر پاوه راه پیروزی ملت های اسلامی است


فرهنگ مقاومت در شکست حصر پاوه، راه پیروزی ملت های اسلامی است.

- فرهنگ مقاومت شکست "حصر پاوه" راه پیروزی ملت های اسلامی است رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فرهنگ مقاومت در شکست حصر پاوه، راه پیروزی ملت های اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سلیمانی در مراسم سالروز شکست حصر پاوه که امروز (شنبه) در پاوه برگزار شد، از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان پیروزی جهان اسلام یاد کرد و افزود: انقلاب اسلامی بارقه امید را بین ملت های مسلمان جهان برای خارج شون از یوغ و سلطه حکومت های وابسته که قرنهای متمادی مانع پیشرفت مسلمان شده بودند، ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی تحولی بزرگ در دنیا بود، ادامه داد: این پیروزی باعث شد جهان استکبار و آمریکا که منافع و سیاست هایشان زیر سایه نظام انقلاب اسلامی به خطر افتاده بود به میدان آمده و از تمام توان خود برای نابودی انقلاب ما بهره بگیرند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: با نگاه به برخورد غرب از گذشته تاکنون شاهد بوده ایم همواره دولت های اروپایی و آمریکایی با روش های خصمانه با ملت های مسلمان برخورد کرده اند که این برخوردها چیزی جز قتل، خونریزی و اشغال سرزمین های مسلمان به همراه نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مقاومت شکست حصر پاوه راه پیروزی ملت های اسلامی است

فرهنگ مقاومت شکست حصر پاوه راه پیروزی ملت های اسلامی است