مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 09:132019-08-17سياسي

لاریجانی: اقدام ایران باعث شد تا انگلیسی ها مجبور شوند از سرقت دریایی دست بردارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (شنبه 26 مرداد 98) گفت: در روز های گذشته ایستادگی و صلابت ملت ایران جلوه ای از جلوات خود را نشان داد و انگلیسی ها فهمیدند شرایط امروز ایران شرایط گذشته .

- لاریجانی: ملت آمریکا گرفتار رهبران دن کیشوت شده‎اند / اقدام ایران باعث شد تا انگلیسی ها مجبور شوند از سرقت دریایی دست بردارند رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام ایران باعث شد تا انگلیسی ها دریابند شرایط امروز ایران شرایط گذشته نیست که با دسیسه بتوانند قدرت نمایی کنند و مجبور شدند از سرقت دریایی خود دست بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (شنبه 26 مرداد 98) گفت: در روز های گذشته ایستادگی و صلابت ملت ایران جلوه ای از جلوات خود را نشان داد و انگلیسی ها فهمیدند شرایط امروز ایران شرایط گذشته نیست که با دسیسه بتوانند قدرت نمایی کنند و مجبور شدند از سرقت دریایی خود دست بردارند.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آن ها در گذشته با هماهنگی آمریکا کودتای 28 مرداد را سازمان داده بودند تا حکومت ملی مصدق را سرنگون کنند و دولت دست نشانده پهلوی را برای چند دهه بر ایران مسلط کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: اقدام ایران باعث شد تا انگلیسی ها مجبور شوند از سرقت دریایی دست بردارند

لاریجانی: اقدام ایران باعث شد تا انگلیسی ها مجبور شوند از سرقت دریایی دست بردارند