مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 04:332019-08-17آخرین اخبار

پیش بینی افزایش 50 درصدی گردشگران خارجی در خراسان رضوی


سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: با توجه به استقبال بالایی که امروزه از سمت گردشگران خارجی صورت می گیرد حدود 40 درصد ظرفیت کل استان در اختیار این گردشگران قرار گرفته است که برای توسعه گردشگری مذهبی و زیارتی منبع خوبی است و ما به این .

- سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: با توجه به استقبال بالایی که امروزه از سمت گردشگران خارجی صورت می گیرد حدود 40 درصد ظرفیت کل استان در اختیار این گردشگران قرار گرفته است که برای توسعه گردشگری مذهبی و زیارتی منبع خوبی است و ما به این اعتقاد داریم که تمرکز در مشهد بر روی گردشگری زیارتی و مذهبی است.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با حضور در تحریریه این خبرگزاری به مناسبت 17 مرداد و تبریک روز خبرنگار در خصوص اقداماتی که که از تضعیف حوزه گردشگری جلوگیری می کند، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به ظرفیت خوبی که در حوزه گردشگری خراسان رضوی وجود دارد تمرکز ما بیشتر بر واحدهای اقامتی و فضاهایی است که می تواند در خدمت گردشگر باشد.

وی با بیان اینکه در مشهد به اندازه تمام کشور واحد اقامتی داریم، افزود: تمرکز فعالیت ها در مشهد، بحثی است که سعی کرده ایم در سایر نقاط استان نیز به آن توجه شود؛ در حال حاضر به حدود 59 اقامت گاه بوم گردی مجوز داده شده است، توجه ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 50 درصدی گردشگران خارجی در خراسان رضوی

پیش بینی افزایش 50 درصدی گردشگران خارجی در خراسان رضوی