مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 02:132019-08-16آخرین اخبار

دیدگاه های امام خمینی(ره) زنگ بیدارباش دلسوزان نظام است


با زیر پا گذاشته شدن یک جانبه طرح جامع اقدام مشترک (برجام) توسط رییس جمهور تاجر مسلک آمریکا و برگشت مجدد تحریمهای اقتصادیِ ضدانسانی این کشور استکباری بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، - با زیر پا گذاشته شدن یک جانبه طرح جامع اقدام مشترک (برجام) توسط رییس جمهور تاجر مسلک آمریکا و برگشت مجدد تحریمهای اقتصادیِ ضدانسانی این کشور استکباری بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، شهروندان ایرانی بار دیگر در گرداب نابسامانی ها و گرفتاری های اقتصادی مشابه دوران هشت ساله جنگ تحمیلی گرفتار شدند.

رهبر فقیدمان در سالهای سخت دفاع مقدس مستمرا مردم و مسؤولان را به وحدت کلمه فرا خواندند و همزمان مسؤولان لشکری و کشوری را در تصمیم گیری هایشان بر توجه و مراقبت از وضعیت معیشتی عموم مردم به ویژه وضعیت فقرا و محرومان متذکر می شدند و شاید همین سفارش ها بود که عبور از شرایط سخت تحریم را آسان کرد.

نجفقلی حبیبی که عضو شورای بازنگری قانون اساسی در سال 1368 بود و از بنیانگذاران پژوهشکده امام خمینی(ره) است به بازخوانی و بررسی خاطرات و تجربیات فراموش نشدنی سالهای دفاع مقدس پرداخت.

وی در این گفت وگو به تفصیل به سوالات متعددی پاسخ داد که وجه مشترک همه پاسخ ها تاکید بر به کارگیری نیروهای متعهد و متخصص و استفاده از الگوهای موفقی بود که در آن شرایط سخت اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه های امام خمینی(ره) زنگ بیدارباش دلسوزان نظام است

دیدگاه های امام خمینی(ره) زنگ بیدارباش دلسوزان نظام است