مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مرداد 1398 ساعت 15:282019-08-16آخرین اخبار

افزایش وام بنیادعلوی برای دانشجویان مناطق محروم


رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بابنیاد علوی برای کمک به تحصیل در مناطق محروم گفت: بنیاد علوی ترم قبل 2 میلیارد و 400 میلیون تومان به خانواده هایی که شهریه اندک را هم نمی توانند پرداخت کنند ، - کمک کرده و قرار است درترم تحصیلی جدید این مبلغ افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر زمانی بابیان اینکه دانشگاه مسیرجدیدی راباتوجه به برنامه ها ی وزارت علوم ،تحقیقات وفناوری درزمینه مهارت افزایی آغازکرده است ،اعلام کرد: دانشگاه دو محور مختلف را در زمینه کاری آغاز کرده است، اولین آن ورود دانشجویان به صنوف مختلف و کارآموزی،کسب مهارت و فراهم کردن زمینه اشتغال آنان است دراین زمینه تفاهم نامه ای با کانون عالی کارفرمایان منعقد و مقرر شد کانون در 31 مرکز استان دانشگاه بتواند دفاتر خود را افتتاح کند و دانشجویان بتوانندبا عنایت به رشته تخصصی خودکار طریق این دفاتر کارآموزی کرده و زمینه اشتغال وی فراهم شود.

دومین آن انعقاد تفاهم نامه دانشگاه با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری است که ازظرفیت استانداری ها برای اشتغال دانش آموختگان ومتقاضیان کسب مهارت استفاده می شود.

وی ادامه داد: دراین زمینه دانشگاه به متقاضیان کسب مهارت ،آموزش های لازم رامی دهد و درصورت موفقیت متقاضی کسب مهارت لازم گواهی نامه ای به وی اعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش وام بنیادعلوی برای دانشجویان مناطق محروم

افزایش وام بنیادعلوی برای دانشجویان مناطق محروم