مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مرداد 1398 ساعت 12:082019-08-16آخرین اخبار

اعلام اسامی هیات داوران بخش ملی جشنواره فیلم کودک


اسامی هیات داوران سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد اطلاع رسانی سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، علیرضا تابش، دبیر جشنواره، طی احکامی جداگانه اعضا هیات داوران بخش ملی سی ودومین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان را منصوب کرد.

بر این اساس ایرج طهماسب، امرالله احمدجو، غلامرضا رمضانی، ساره بیات، مرجان اشرفی زاده، حامد جعفری و علی مظاهری ترکیب 7 نفره هیات داوران بخش ملی این دوره از جشنواره را تشکیل می دهند.

در ادامه مختصری از سوابق علمی و هنری اعضاء هیات داوران را می خوانید: ایرج طهماسب: ایرج طهماسب، مجری تلویزیون، بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است، او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

طهماسب بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون کلاه قرمزی و پسرخاله ، یکی بود یکی نبود ، کلاه قرمزی و سروناز ، زیر درخت هلو و کلاه قرمزی و بچه ننه و … را در کارنامه هنری اش دارد.

امرالله احمدجو: امرالله احمدجو، کارگردان و فیلم نامه نویس سینما و تلویزیون است که کار خود را با ساخت فیلم های کوتاه آغاز کرد، وی تحصیلاتش را در رشته فیلم برداری در مدرسه عالی تلویزیون به پایان رساند و اولین اثر سینمایی وی شاخه های بید بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی هیات داوران بخش ملی جشنواره فیلم کودک

اعلام اسامی هیات داوران بخش ملی جشنواره فیلم کودک