مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مرداد 1398 ساعت 10:082019-08-16آخرین اخبار

39 زائر ایرانی دربیمارستان های مکه بستری هستند


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جزییات خدمات درمانی و پزشکی ارایه شده به حجاج ایرانی در بیمارستان و درمانگاه ها و مراکز درمانی هلال احمر در مدینه و مکه را تشریح کرد.

- رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر آخرین آمار خدمات درمانی و پزشکی ارایه شده به حجاج ایرانی در بیمارستان و درمانگاه ها و مراکز درمانی هلال احمر در مدینه و مکه را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدتقی حلی ساز در این باره اظهار کرد: بیشترین مراجعات حجاج ایرانی به این بیمارستان و درمانگاههای مرکز پزشکی حج و زیارت به دلیل مشکلات حساسیتی، ریوی، اسکلتی و عضلانی است.

وی بااشاره به 1433 بیمار بستری شده در بیمارستان مکه گفت: 175 زائر در بخش مردان، 126 نفر در بخش زنان و 993 نفر نیز در بخش اورژانس بستری شده اند که تنها 39 نفر آنان هم اکنون در بیمارستان بستری هستند و سایر بیماران پس از تکمیل درمان ترخیص و به کاروان های خود بازگشته اند.

حلی ساز همچنین به ارائه خدمات پاراکلینیکی به بیماران مراجعه کننده به بیمارستان هلال احمر در مکه اشاره کرد و افزود: تا 25 مرداد بیش از 25 هزار و 346 مورد خدمات پاراکلینیکی به زائرین ارائه شده که از این تعداد 19 هزار و 670 مورد خدمات آزمایشگاهی، 59 مورد اکو و 1072 مورد رادیولوژِی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 زائر ایرانی دربیمارستان های مکه بستری هستند

39 زائر ایرانی دربیمارستان های مکه بستری هستند