مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مرداد 1398 ساعت 00:482019-08-15آخرین اخبار

اهدای جایزه بهترین نمایش سال به علی رفیعی


هجدهمین جشن سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان، پژوهشگران خانه تئاتر با معرفی برگزیدگان و تقدیر از دو چهره هنری و رسانه ای برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر، هجدهمین جشن سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان، پژوهشگران خانه تئاتر عصر پنجشنبه - 24 مرداد - در سالن زنده یاد عباس کیارستمی برگزار و نخستین نشان مسئولیت اجتماعی، به اسماعیل فیروزی برای کارگردانی نمایش الیور تویست اهدا شد.

همچنین دومین نشان مسئولیت اجتماعی نیز به میرکمال میرنصیری کارگردان نمایش رستم و سهراب رسید.

در ادامه این مراسم با پخش کلیپی از سخنان اهالی سینما و تئاتر، از سعید پور صمیمی تقدیر شد و ایرج راد و گوهر خیر اندیش برای انجام این بخش نکوداشت روی صحنه آمدند.

خیراندیش درباره این بازیگر گفت: سعید پورصمیمی برای همه ما یک نمونه بازیگری درخشان است و نظم، رفاقت، انسانیت و ادب او مثال زدنی است و همیشه هرکسی که او را می شناسد از کاربلدی او می گوید و کسی نقش بدی از وی سراغ ندارد و من سر تعظیم سوی این بازیگر فرود می آورم.

ایرج راد نیز در این باره اظهار کرد: تاکنون از سعید پورصمیمی دو بازی شبیه هم ندیدم؛ او از بازیگرانی است که هر نقشی را منطبق با نقش اجرا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جایزه بهترین نمایش سال به علی رفیعی

اهدای جایزه بهترین نمایش سال به علی رفیعی