مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مرداد 1398 ساعت 15:232019-08-15آخرین اخبار

مشخصات بی.ام.و 2020 پلاگین هیبریدی


شرکت بی.

ام.

و یک مدل خودروی پلاگین هیبریدی جدید را رونمایی و معرفی کرد که به عقیده کارشناسان فعال در حوزه خودرو، می تواند انقلاب عظیمی را در صنعت خودروهای پلاگین هیبریدی ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به افزایش روند استقبال از وسائل نقلیه برقی که شامل خودروهای تمام الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی می شوند، و همچنین حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی هوا، بسیاری از شرکت های خودروسازی در جهان در سال های اخیر از برنامه های خود برای رونمایی و عرضه خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست سخن گفته و خبر داده اند.

حالا به تازگی شرکت خودروسازی بی.

ام.

و آلمان از یک خودروی پلاگین هیبریدی جدید مدل 2020 که به یک موتور الکتریکی و قدرت ترکیبی 252 اسب بخار تجهیز شده است، رونمایی کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت موتور1، خودروهای پلاگین هیبریدی که به اختصار PHEV نامیده می شوند، در مقایسه با مدل های هیبریدی به باتری های قدرتمندتری مجهز شده اند، بنابراین مسافت قابل پیمایش آن ها نیز در حالت تمام برقی بیش تر است.

همان طور که از نام اینگونه خودروها مشخص است، باتری های به کار رفته در آنها قابلیت شارژ شدن با برق شهری در منزل یا ایستگاه های شارژ مخصوص این خودروها را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشخصات بی.ام.و 2020 پلاگین هیبریدی

مشخصات بی.ام.و 2020 پلاگین هیبریدی