مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مرداد 1398 ساعت 11:432019-08-15آخرین اخبار

احتمال افزایش پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) برای اربعین


مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر اعلام کرد که از امروز به صورت هفتگی یک پرواز داخلی در فرودگاه امام (ره) داریم که با توجه به نیاز، احتمال افزایش پروازهای داخلی این شرکت از فرودگاه امام (ره) برای ایام اربعین وجود دارد.

- احتمال افزایش پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) برای اربعین مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر اعلام کرد که از امروز به صورت هفتگی یک پرواز داخلی در فرودگاه امام (ره) داریم که با توجه به نیاز، احتمال افزایش پروازهای داخلی این شرکت از فرودگاه امام (ره) برای ایام اربعین وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزانه شرف بافی در حاشیه مراسم نخستین پرواز داخلی فرودگاه امام خمینی (ره) که در ترمینال 1 این فرودگاه انجام شد، اظهار کرد: اولین پرواز داخلی کیش ایر از فرودگاه امام خمینی (ره) به منطقه آزاد کیش با ایرباس 321 انجام شد که خدمه آن برخلاف گذشته همگی ایرانی هستند و این هواپیما طی یک سال و چند ماه گذشته زمین گیر شده بود که مجددا به خط پروازی برگشت.

وی افزود: در این پرواز مسافران می توانند از وای فای رایگان استفاده کنند و این هواپیما پس از رسیدن به کیش، به مشهد مقدس سفر می کند.

شرف بافی ادامه داد: سال گذشته موتور هواپیمای ایرباس 321 کیش ایر با یک آهو برخورد و آن را زمین گیر کرد اما چک های سنگینی را روی آن انجام داده ایم تا بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) برای اربعین

احتمال افزایش پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) برای اربعین