مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مرداد 1398 ساعت 11:582019-08-14اقتصادي

مگر فوتبالیست یا بازیگر، پلیس است؟


مگر یک فوتبالیست یا هنرپیشه کارآگاه است که وقتی با یک سرمایه گذار یا حتی سرمایه دار مشتاق مواجه شود، اول به تجسس در مورد پاکی و ناپاکی پول او بپردازد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول بهروش در دنیای اقتصاد نوشت: بعد از محاکمه هادی رضوی، از متهمان پرونده بانک سرمایه، فشار عجیبی از ناحیه بخشی از افکار عمومی به عوامل درگیر در سریال شهرزاد وارد و بعضا از آنها خواسته شد مبالغی را که برای نقش آفرینی در این اثر هنری دریافت کرده اند، به بیت المال پس بدهند.

رضوی از جمله سرمایه گذاران سریال موفق شهرزاد بود و حالا که روشن شده این مجموعه با سرمایه ناپاک در شبکه نمایش خانگی تولید شده، بازیگران و سایر عوامل سریال تحت فشار شدید قرار گرفته اند.

اما آیا این فشار حق آنهاست؟ کار به جایی رسیده که مصطفی زمانی، یکی از بازیگران کار مصاحبه کرده و گفته: خوشحال می شویم که در شرایط سخت اقتصادی امروز کلاهبردار به سزای کارش برسد.

اگر حقوق نامتعارفی گرفته ام، خیانت کرده ام و حاضرم دریافتی خارج از عرف را برگردانم.

کسانی که حرف استرداد پول را می زنند، آیا حاضرند دستمزد چندمیلیاردی عوامل را کم کنند اما سود پولی که از طریق این سریال جمع شده است، به ما بدهند؟ در هر صورت فکر نمی کنم رقم خارج از عرفی دریافت کرده باشم، چون برای شهرزاد زحمت کشیده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر فوتبالیست یا بازیگر، پلیس است؟

مگر فوتبالیست یا بازیگر، پلیس است؟