مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مرداد 1398 ساعت 16:032019-08-13اقتصادي

آغاز نظارت مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو بر ارائه خدمات


شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) همچون سال های اخیر، هم زمان با آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان و اعیاد مبارک قربان و غدیر، نظارت ویژه و مستقیم بر نحوه خدمات رسانی را در دستور کار خود قرار داده تا گامی دیگر برای اجرای دقیق فرآیندها و بررسی .

- شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) همچون سال های اخیر، هم زمان با آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان و اعیاد مبارک قربان و غدیر، نظارت ویژه و مستقیم بر نحوه خدمات رسانی را در دستور کار خود قرار داده تا گامی دیگر برای اجرای دقیق فرآیندها و بررسی نقاط قابل بهبود شبکه خدمات بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، مدیران این شرکت، در راستای نیل به هدف تکریم و پاسخ گویی به مشتریان، چندین سال است که هم زمان با ایام تعطیلات نوروز و تابستان که با موج سنگین سفرهای هم وطنان همراه می شود، با حضور در جاده ها بر فعالیت های امدادخودرو ایران و نمایندگی های مجاز (شبکه خدمات پس از فروش) حسن ارائه خدمات را مستقیما مورد پایش قرار می دهند.

در این راستا، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو در روز سه شنبه 22 مرداد همراه با جمعی از مدیران ارشد از نزدیک به بررسی کیفیت ارائه خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در آذربایجان شرقی پرداخته و با حضور در نمایندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نظارت مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو بر ارائه خدمات

آغاز نظارت مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو بر ارائه خدمات