مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مرداد 1398 ساعت 10:532019-08-13بين الملل

در سایت آزمایش موشکی روسیه چه اتفاقی افتاد؟


«انتظار ارائه یک پاسخ صریح از سوی دولت ولادمیر پوتین را نداشته باشید!» - انتظار ارائه یک پاسخ صریح از سوی دولت ولادمیر پوتین را نداشته باشید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در سرمقاله خود به موضوع حادثه انفجار همراه با تشعشعات هسته ای که اخیرا در شمال روسیه اتفاق افتاد، پرداخته و از چگونگی پاسخ مقام های روسیه در قبال این حادثه انتقاد کرده و دیدگاه های نویسنده اش را بازتاب داده است.

این روزنامه در این سرمقاله خود نوشته است: کرملین تقریبا بلافاصله بعد از وقوع انفجاری در سایت تست موشکی نینوکسا در روز پنج شنبه در شمال روسیه که برای مدت کوتاهی سطح تشعشعات رادیواکتیو را درمنطقه افزایش داد، وارد حالت بحران شد.

این وضعیت برای هر کسی که با روزهای بعد از حادثه نیروگاه هسته ای چرنوبیل آشنا باشد به معنی سرکوب اطلاع رسانی، تأکید بر اینکه واقعا اتفاق بدی نیفتاده و همچنین تأکید بر اینکه چنین اتفاقاتی در هر جایی معمول هستند و دولت کنترل کامل اوضاع را در دست دارد، است.

این بار اما به لطف خدا انتشار تشعشعات به نظر نمی رسید که ساکنان مناطق اطراف را تهدید کند و در کشورهای همسایه روسیه شامل فنلاند یا نروژ موردی از افزایش تشعشعات اتمی ثبت نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سایت آزمایش موشکی روسیه چه اتفاقی افتاد؟

در سایت آزمایش موشکی روسیه چه اتفاقی افتاد؟