مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مرداد 1398 ساعت 08:442019-08-13سياسي

چرا به ساخت مجسمه خبرنگاران تمایل ندارند؟


یک مجسمه ساز معتقد است که «کمتر به ساخت مجسمه یا اِلِمان برای خبرنگاران مطرح علاقه نشان داده می شود؛ چراکه خبرنگار جریان ساز خلاف جهت حرکت می کند و این امر خیلی به کام دولت ها خوش نمی آید که بخواهند چنین فردی را با ساخت مجسمه برای او در جامعه مطرح کنند.

- مجسمه برنزی ارنی پایل روزنامه نگار آمریکایی، روبه روی دانشگاه ارتباطات ایالت ایندیانا یک مجسمه ساز معتقد است که کمتر به ساخت مجسمه یا اِلِمان برای خبرنگاران مطرح علاقه نشان داده می شود؛ چراکه خبرنگار جریان ساز خلاف جهت حرکت می کند و این امر خیلی به کام دولت ها خوش نمی آید که بخواهند چنین فردی را با ساخت مجسمه برای او در جامعه مطرح کنند.

اگرچه علم ارتباطات در ایران سابقه ای چندان طولانی هم ندارد، اما مطبوعات و روزنامه نگاری در ایران انقدر پیشینه داشته اند که در این سال ها بتوان ساخت یک المان شهری مناسب یا سردیسی از چهره های تاثیرگذار در حوزه خبر و ارتباطات را انتظار داشت.

در این سال ها حتی مجسمه دکتر معتمدنژاد که از او به عنوان پدر علم ارتباطات یاد می شود، با کیفیت درخور این شخصیت بزرگ عرصه رسانه، ساخته نشد.

این تندیس پس از مرگش در دفتر او در دانشگاه علامه طباطبایی نگهداری می شود و مسلما کمتر کسی تاکنون با این مجسمه برخورد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا به ساخت مجسمه خبرنگاران تمایل ندارند؟

چرا به ساخت مجسمه خبرنگاران تمایل ندارند؟