مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مرداد 1398 ساعت 14:132019-08-10اقتصادي

موانع تطبیق سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری رفع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حاتم شاکرمی معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در جمع خبرنگاران در وزارت کار، در مورد سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری، - معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکل سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری در یک کمیته تخصصی بین وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی و یا از طریق لایحه ای در مجلس حل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حاتم شاکرمی معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در جمع خبرنگاران در وزارت کار، در مورد سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری، گفت: بر اساس مصوبه هیأت دولت در سال 91 خبرنگاری جزء گروه ب و از مصادیق مشاغل سخت و زیان آور است که به صراحت در آیین نامه دولت ذکر شده است.

وی افزود: مشکلاتی در اجرای سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری، وجود داشت که بخشی از آن مرتفع شده و یک بخش نیز باید رفع شود.

معاون روابط کار وزارت کار و تعاون گفت: خبرنگارانی که کارفرما دارند و عنوان شغلی شان هم خبرنگاری است، در سخت و زیان آ ور بودن شغل خود مشکلی ندارند، اما بخشی از خبرنگاران این مشکل را دارند که از بیمه مشاغل آزاد و یا بیمه اختیاری استفاده می کنند و کارفرمایی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع تطبیق سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری رفع می شود

موانع تطبیق سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری رفع می شود