مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مرداد 1398 ساعت 11:432019-08-10پزشكي

473 نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی به پزشک قانونی مراجعه کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، درسه ماه نخست امسال،473 نفرجهت دریافت مجوز سقط درمانی (جسمانی) به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال .

- درسه ماهه نخست امسال 473نفرجهت دریافت مجوز سقط درمانی (جسمانی) به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده، که از این تعداد 287 مورد مجوز سقط درمانی را از این اداره کل دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، درسه ماه نخست امسال،473 نفرجهت دریافت مجوز سقط درمانی (جسمانی) به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال 97که تعداد درخواست برای صدور مجوز سقط درمانی 482مورداعلام شده بود2درصدکاهش یافته است.

شرایط ضروری برای صدور مجوز سقط درمانی به دو گروه تقسیم میشود شرایط مربوط به ناهنجاری های جنینی و شرایط مربوط به وجود یک بیماری جدی در مادر که در مورد مشکلات و ناهنجاری های جنینی، تشخیص قطعی ناهنجاری با آزمایش ژنتیک معتبر ویا سونوگرافی معتبر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

473 نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی به پزشک قانونی مراجعه کردند

473 نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی به پزشک قانونی مراجعه کردند