مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مرداد 1398 ساعت 18:182019-08-08اقتصادي

چرایی تاخیر در افتتاح بازار متشکل ارزی


مدیرعامل بانک پارسیان درباره تاخیر ایجاد شده برای راه اندازی بازار متشکل ارزی توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کورش پرویزیان در نشستی خبری به مناسبت روز خبرنگار، با بیان اینکه ما از ابتدا برای ورود به بازار متشکل ارزی مشارکت کردیم، اظهار کرد: در واقع هیات مدیره شرکت بازار متشکل ارزی بانک ها را به صورت تدریجی برای ورود به بازار آماده سازی می کنند و ما نیز آمادگی مشارکت را داریم.

وی افزود: در مرحله نخست که احتمالا هفت بانک به بازار مشتکل ورود خواهند کرد، بانک پارسیان نیز یکی از این بانک ها خواهد بود.

در موضوع امهال تسهیلات، قرارداد فی مابین بانک و مشتری ملاک عمل است رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی درخصوص مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار در مورد بخشودگی جرایم و سود تسهیلات بدهکاران بانکی که قرارداد اولیه پیش از امهال تسهیلات را به عنوان قرارداد اصلی در نظر گرفته است، گفت: ما هنوز مصوبه را ندیده ایم و به ما ابلاغ نشده است، اما پیش از این نیز موضوعاتی در این باره مطرح شده بود و ما مشکلات خود را مطرح کردیم و در صورتی که این امهال ها در مصوبه ابلاغی آمده باشد، مشکلی با آن نداریم.

پرویزیان ادامه داد: یک مقدار شکل کار تغییر کرده است، یعنی نوع قراردادها را باید تغییر دهیم، اما چون هنوز مصوبه اصلی به ما ابلاغ نشده، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی تاخیر در افتتاح بازار متشکل ارزی

چرایی تاخیر در افتتاح بازار متشکل ارزی