مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مرداد 1398 ساعت 02:432019-08-07اقتصادي

ارائه خدمات تعمیر و ساخت قطعات هواپیمای بومی به 11 ایرلاین


یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه تعمیر و نگهداری هواپیما با اخذ گواهینامه های مرتبط توانسته است خدمات خود را به 11 ایرلاین ارائه دهد.

- مهندس شهماری از محققان این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا محور فعالیت های این شرکت را تعمیرات قطعات و متعلقات هواپیما دانست و گفت: ما علاوه بر ورود به ساخت و تولید قطعات مختلف سیستم های سوخت، هیدرولیک و نیوماتیک از 12 سال گذشته کار خود را در زمینه طراحی و ساخت مدل های موتور آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته با توجه به نیاز بسیار زیاد خطوط هوایی به اقلامی چون فیول -نازل ها، همکاری هایی را با سازمان هواپیمایی کشوری شروع کردیم، خاطر نشان کرد: در این راستا ابتدا فعالیت خود را با تعمیر و نگهداری 4 مدل هواپیما چون بویینگ و ایرباس آغاز کردیم و خود را موظف کردیم قبل از ارائه خدمات به خطوط هوایی و مراکز تعمیر و نگهداری هواپیما، مقررات هواپیمایی کشوری را پیاده سازی کنیم و گواهینامه پارت 145 (Part 145) را دریافت کنیم.

شهماری فاز دوم فعالیت ها را اضافه کردن تعمیر و نگهداری 4 مدل موتور دیگر هواپیما به خدمات این شرکت دانست و ادامه داد: در حال حاضر تعمیر و نگهداری 8 نوع موتور هواپیمای جت مسافربری با اخذ گواهینامه های مرتبط از سازمان هواپیمایی کشوری در دستور کار ما قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات تعمیر و ساخت قطعات هواپیمای بومی به 11 ایرلاین

ارائه خدمات تعمیر و ساخت قطعات هواپیمای بومی به 11 ایرلاین