مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مرداد 1398 ساعت 21:132019-08-07سياسي

جمهوری اسلامی تسلیم زور نمی شود


اقتدار جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح و مخصوصا سپاه پاسداران موجب افتخار ملت و همگرایی بیشتر مردم است و مسئولین با دلگرمی بیشتر می توانند به اتکای این اقتدار با کشورهای دیگر گفت وگو و تعامل سازنده داشته باشند.

- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتدار جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح و مخصوصا سپاه پاسداران موجب افتخار ملت و همگرایی بیشتر مردم است و مسئولین با دلگرمی بیشتر می توانند به اتکای این اقتدار با کشورهای دیگر گفت وگو و تعامل سازنده داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک روز عرفه و اعیاد متبرکه قربان و غدیر و تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت حضرت امام محمدباقر(ع) گفت: از خداوند متعال می خواهیم قلوب همه ما را به انوار محبت و معرفت خویش و انوار و محبت اهل بیت هر روز بیش از پیش منور بفرماید.

وی افزود: ایام دعا در عرفه و شب عید سعید قربان، بستر و ظرف بسیار ارزشمندی است برای بندگان خدا که طریق تقرب الی الله را طی کنند و تلاش کنند در این جهت که عبودیت را که حقیقتش و کنهش ربوبیت است برای خودشان، به هر درجه ای که ممکن است، ظاهر سازند.

ایام الله خاص از ناحیه حق تعالی برای همین وضع شده است که بشر استفاده کند، مخصوصا بعد از ظهر روز عرفه را که ان شا الله، مومنین برای یکدیگر دعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی تسلیم زور نمی شود

جمهوری اسلامی تسلیم زور نمی شود