مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مرداد 1398 ساعت 12:332019-08-07سياسي

از رصد گود تامین اجتماعی تا باز پس گیری برخی املاک با حکم قضایی


شهردار منطقه یک در واکنش به اعتراض مالک پالادیوم به رای کمیسیون ماده 100 اظهار کرد: افراد متخلف در شهرداری تهران بنا به توصیه سازمان بازرسی کل کشور به محاکم انضباطی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید موسوی صبح امروز در نشست خبری ضمن تشریح اقدامات انجام شده در شهرداری منطقه یک گفت: نقشه راه مدیریت شهری جدید در منطقه تغییر رویکرد از ساخت وسازی به تقویت فضاهای گردشگری و ارائه خدمات به آحاد مردم است.

وی با بیان این که ما رودربایستی با متخلفان نداریم، اظهار کرد: چندی پیش یک بنای غیرمجاز در حریم منطقه یک که در حوالی گردنه قوچک ساخته شده بود با همراهی مقام قضایی تخریب شد و قطعا این رویه در سطح منطقه یک و حریم آن ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه یک با بیان این که در راستای تسهیل ترافیک در منطقه طرح یک طرفه کردن خیابان ولیعصر از پارک وی به تجریش، میدان قدس تا تجریش و محور شریعتی تا تقاطع صدر را در دستور کار قرار داده ایم، ادامه داد: جلسات زیادی با پلیس راهور برگزار شده است و مشاور طرح در حال بررسی نهایی است و پس از آماده سازی طرح کلی آن را به شورای عالی ترافیک ارسال خواهیم کرد تا مصوبات لازم را اخذ کند و پس از آن یک طرفه کردن این سه محور را در دستور کار قرار خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رصد گود تامین اجتماعی تا باز پس گیری برخی املاک با حکم قضایی

از رصد گود تامین اجتماعی تا باز پس گیری برخی املاک با حکم قضایی