مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1398 ساعت 18:582019-08-06سياسي

قاضی سراج: دستگاه هایی که در خصوص سند عفاف و حجاب قصور داشته اند، معرفی می کنیم


رییس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد، برخی دستگاه ها در خصوص سند عفاف و حجاب قصور و کم کاری داشته اند که به زودی معرفی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاضی ناصر سراج در مراسم تکریم و معارفه بازرس کل سابق و جدید استان تهران، اظهار داشت: جا دارد از آقای صادق پور تشکر کنم که با این عِده و عُده و با شرایط فعلی کشور زحمات زیادی متحمل شد و این زحمات منجر به تشکیل پرونده های گوناگون و در نتیجه بازگشت میلیاردها تومان پول کشور به بیت المال شد.

وی با اشاره به خدمات سرپرست جدید بازرسی کل استان تهران، گفت: آقای حسینی مؤخر نیز یکی از نیروهای مخلص، فعال و متعهد ماست که شبانه روزی در خدمت سازمان و نظام است.

آقای حسینی به دور از افراط و تفریط، دقیقا همان واقعیت را گزارش می کند و هر وقت هر گزارشی که خواستیم، در اسرع وقت و به صورت کامل و جامع تقدیم کرده است.

قاضی سراج، استان تهران را پایتخت ام القرای جهان اسلام خواند و تاکید کرد: ما از این استان به اندازه 30 استان دیگر از بازرسی کل استان تهران انتظار کار داریم چراکه با توجه به حجم مسائل مالی و بودجه تخصیصی به استان تهران باید این استان را با کل کشور مقایسه کنیم.

وی با بیان اینکه بضاعت نیروی انسانی ما اندک است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور از شما انتظار کار بیشتر داریم و از شما می خواهم تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی سراج: دستگاه هایی که در خصوص سند عفاف و حجاب قصور داشته اند، معرفی می کنیم

قاضی سراج: دستگاه هایی که در خصوص سند عفاف و حجاب قصور داشته اند، معرفی می کنیم