مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1398 ساعت 16:432019-08-06اقتصادي

پل خلیج فارس نماد مهندسی پیشرفته ایران است


وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم آغاز بهره برداری از شناور الماس قشم ضمن اعلام توافق با استانداری هرمزگان برای توسعه راه های بشاگرد، گفت: پل خلیج فارس می تواند نماد مهندسی پیشرفته برای اقتصاد قشم به بندرعباس باشد و به صورت مداوم از این ظرفیت استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی درحاشیه مراسم آغاز بهره برداری از شناور الماس قشم در جمع خبرنگاران گفت: در سالی هستیم که سخت ترین تحریم ها علیه کشورمان جاری است اما این سال، سال رونق تولید نیز هست.

وی ادامه داد: اکنون به همت بخش خصوصی و سازمان بنادر یک تولید کننده بومی در جزیره قشم موفق شده است یک شناور پیشرفته با 158 مسافر بسازد و امروز شاهد شروع سفر دریایی این شناور هستیم.

اسلامی با اشاره به توان مهندسی کشور، گفت: ظرفیت مهندسی و ساخت کشور در این حوزه مناسب است و سازمان بنادر از تولید در این زمینه حمایت می کند.

امیدواریم به یاری خدا این روند برای پشتیبانی از تولید داخل ادامه داشته باشد و مردم عزیز از وسایل پیشرفته تر، ایمن تر و راحت تر استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به پروژه پل خلیج فارس، گفت: پل خلیج فارس پروژه ای است که به دلایل گوناگون متوقف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل خلیج فارس نماد مهندسی پیشرفته ایران است

پل خلیج فارس نماد مهندسی پیشرفته ایران است