مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1398 ساعت 14:582019-08-06ورزشي

تقدیر از خانواده مرحوم راضیه شیر محمدی و بانوان مدال آور پارالمپیکی


در نخستین نشست کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک که در محل کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد، از مدال آوران بانوان پارالمپیک و خانواده مرحوم راضیه شیر محمدی تجلیل شد.

- نخستین نشست کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد تقدیر از خانواده مرحوم راضیه شیر محمدی و بانوان مدال آور پارالمپیکی در نخستین نشست کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک که در محل کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد، از مدال آوران بانوان پارالمپیک و خانواده مرحوم راضیه شیر محمدی تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین نشست کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک امروز سه شنبه15 مرداد با حضور محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، مهین فرهادی زاد معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، طاهره طاهریان نایب رییس اول کمیته ملی المپیک، هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و جمعی از مدال آوران پارالمپیک برگزار شد و از مدال آوران پارالمپیک سیدنی تا ریو و 9 نفر از بانوان که صاحب کرسی های بین المللی شدند تجلیل به عمل آمد.

در این نشست از خانواده مرحوم راضیه شیر محمدی با دادن لوح یادبود به خانواده وی تجلیل به عمل آمد و قرار شد تابلوی مرحوم راضیه شیر محمدی در موزه ورزش به نمایش گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از خانواده مرحوم راضیه شیر محمدی و بانوان مدال آور پارالمپیکی

تقدیر از خانواده مرحوم راضیه شیر محمدی و بانوان مدال آور پارالمپیکی