مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1398 ساعت 14:582019-08-06سياسي

آیت الله علوی بروجردی:نگاه حزبی و جناحی به خبر آسیب جدی خبرنگاری است


آیت الله علوی بروجردی با بیان اینکه یکی از آسیب های جدی در حوزه خبرنگاری، نگاه حزبی و جناحی به خبر است، گفت: بسیاری از حزب بازی ها و باندبازی ها، - ارزش های انقلابی را از بین برد و به جامعه دینی لطمه زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدجواد علوی بروجردی در دیدار جمعی از خبرنگاران با وی در آستانه روز خبرنگار عنوان کرد: بین مرجعیت و اصحاب رسانه، نقاط مشترکی وجود دارد؛ هردو همواره در کنار مردم بوده اند و از مردم سخن گفته اند.

مرجعیت در کنار مردم، زنده است، جامعه همچون آب و مرجع همچون ماهی است که در این آب، به حیات خود ادامه می دهد، بدون مردم، مرجعیت معنایی ندارد.

وی اظهار کرد: خبرنگاران نیز کارشان، در کنار مردم با ارزش است، آنها زخم های جامعه را نشان می دهند و بر روی آن مرهم می گذارند و دردهای مردم را به گوش مسئولان می رسانند.

این مرجع تقلید بیان کرد: مرجعیت و خبرنگاران هر دو کمبودها را می بینند و دیده بانان جامعه هستند، پس اصحاب رسانه به ارزش و اهمیت کار خود آگاه باشند و آن را به بهترین نحو انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: در طول جنگ های مختلف، خبرنگاران زیادی که وقایع جنگ را ثبت می کردند و جهان را نسبت به این حقایق آگاه می کردند، کشته شدند، زیرا می خواستند در کنار مردم باشند و از آنها در برابر قدرت های بزرگ دفاع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علوی بروجردی:نگاه حزبی و جناحی به خبر آسیب جدی خبرنگاری است

آیت الله علوی بروجردی:نگاه حزبی و جناحی به خبر آسیب جدی خبرنگاری است