مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1398 ساعت 11:332019-08-06سياسي

برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور رییس مجلس


صبح امروز در محل کمیسیون تلفیق مجلس مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و در این مراسم از زهرا عبدالمحمدی خبرنگار قدیمی خبرگزاری فارس که مدتی در بستر بیماری به سر می برد، - تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در این مراسم با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: شما عزیزان رسانه هستید.

کار خبرنگاری بسیار با اهمیت است؛ نباید تصور شد که خبرنگاران کار کمی را انجام می دهند باید جایگاه آنها حفظ شود و مورد حمایت قرار گیرند این درخواست منطقی و درستی است.

وی در مورد آخرین وضعیت طرح جامع نظام رسانه گفت: مجلس در حال بررسی این طرح است دولت از ما خواست که دست نگهداریم تا خود لایحه را ارائه دهد هنوز به ما لایحه را ندادند ولی در نهایت طرح مجلس در این باره در حال نهایی شدن در کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون فرعی و کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون فرعی است.

ولی ما باز هم منتظر لایحه دولت هستیم.

رییس مجلس درباره پیشنهادی درباره راه اندازی شبکه تلویزیونی هم گفت: ما علاقه داریم این کار را بکنیم اما منابع مالی نداریم.

لاریجانی درمورد پیشنهادی درباره جمع آوری خاطرات خبرنگاران مجلس و تبدیل آن به یک کتاب هم گفت: این پیشنهاد خوبی است پیگیری شود و بخش کتابخانه مجلس هم خاطرات راجمع آوری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور رییس مجلس

برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور رییس مجلس